تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت
تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت

زنگ تفریح

زن به شوهرش میگه دیشب خواب دیدم برام یک  انگشتر الماس خریدی


 به نظرت تعبیرش چیه؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شوهر میگه صبر کن تا شب تولدت معلوم میشه.


زن شب تولدش با ذوق و شوق کادو شو باز میکنه 


میبینه توش یه کتاب تعبیر خوابه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*************************************************


زین پس به جای خخخخخخخخخ


از کلمات جدید زیر استفاده کنید:


ماخ:مردم از خنده!


تاخ:ترکیدم از خنده!


بشاخ:بیهوش شدم از خنده!


پشاخ:پخش شدم از خنده!


پشکاخ:پهن شدم کف اتاق از خنده


همه چیزهای خوب

هرقدر بیشتر مجبور باشید برای چیزی انتظار بکشید


 وقتی در انتها به آن می‌رسید بیشتر قدرش را خواهید دانست.


هر قدر بیشتر مجبور باشید برای چیزی بجنگید 


 وقتی به دستش می‌آورید برایتان قیمتی‌تر خواهد بود.


و هر قدر بیشتر مجبور باشید درزندگیتان 


مقابل رنج بردباری کنید مقصد تان شیرین‌تر خواهد بود.


همه چیزهای خوب 


ارزش صبر و مبارزه را دارند.



پیش از خواب به یاد آورید

پیش از خواب به یاد آورید خدایی  را که خالق میلیاردها کهکشان است


 و همه جهان فرمانبردار اوست. 


او خدایی است که در چنین دنیای پهناوری  به سادگی قادر است


  تک تک بندگانش را در این سیاره کوچک ببیند,  بفهمد و بشنود


  و گره از مشکلاتشان بگشاید 


 او به راستی مهربان و بزرگتراست از هر آنچه که می‌اندیشیم 


 پس به او توکل کنید و بخواهید یاریتان دهد 


و سختیهایتان را تبدیل به خوشی کند. 


از همه دل ببرید و فقط به او دل بسپارید 


و بدانید که او برای شما کفایت می‌کند.


 و هرگز بی پناه رهایتان نخواهد کرد.




خوب کردم اشتباه کردم

گاهی


 باید ساکت شوید


 غرورتان راببلعید


 و بپذیرید که اشتباه کرده اید


 این تسلیم شدن نیست یعنی بزرگ شدن


و


(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((


 بعضی وقتا وقتی یکی میگه:


ببخشید اشتباه کردم


بهتره قبول کنیدچون:


"خوب کردم اشتباه کردم"


انتخاب  بعدیه که بهتون ارائه میده


)))))))))))))))))))))))))))))))))))))





خوشحال باش و لبخند بزن

من  همیشه خوشحالم ,می‌دانید چرا؟


برای اینکه از هیچکس برای  چیزی انتظاری ندارم.


انتظارات همیشه صدمه زننده هستند.


زندگی کوتاه است پس به زندگیت عشق بورز


 خوشحال باش و لبخند بزن


 فقط برای خودت زندگی کن و قبل از اینکه صحبت کنی گوش کن


 قبل ازاینکه بنویسی فکر کن


قبل از اینکه خرج کنی درآمد داشته باش


قبل از اینکه دعا کنی ببخش


قبل از اینکه صدمه بزنی احساس کن


قبل از تنفر عشق بورز


زندگی این است:


احساسش کن زندگی کن و لذت ببر


شکسپیر