تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت
تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت

پروردگارا



پروردگارا !


روزی ام را از رهگذرِ حلال روان گردان


 و مصرف و بخشش مرا به سوی کارهای خیر و نیکو قرار ده  


و ثروت و مالی را که مرا به تکبّر و غرور وا دارد


  سپس خودپسندی آورد


 و آن گاه به ستمگری انجامد  و در نهایت سرکشی و طغیان کرده


  از حد بگذرانم از من دور دار!



وقتی دلت تنگ می شه


وقتی کاری انجام نمی شه، حتما خیری توش هست


وقتی مشکل پیش بیاد ، حتما حکمتی داره


وقتی تو زندگیت ،  زمین بخوری


 حتماً چیزی هست که تو باید یاد بگیری



وقتی بیمار می شی ، حتماً جلوی یک اتفاق بدتر گرفته شده


وقتی دیگران بهت بدی می کنند ،


 حتماً وقتشه که تو خوب بودن خودتو نشون بدی




وقتی اتفاق بد یا مصیبتی برات پیش می  یاد ، 


حتماً داری امتحان پس می دی



وقتی همه ی درها به روت بسته می شه،


 حتماً خدا می خواد پاداش بزرگی بابت صبر و شکیبایی   بهت بده



وقتی سختی پشت سختی می یاد ،حتماً وقتشه روحت متعالی بشه




وقتی دلت تنگ می شه ،  حتماً  وقتشه با خدای خودت تنها باشی



تسبیح حضرت قائم (عج)از روز هجدهم تا آخر ماه




خداوند را به عدد تمام مخلوقاتش تسبیح می کنم 


و پاکیزه می دانم او را در حدی که رضای ذات اقدس وی  درآن است .


خدای  را به تعداد و شماره کلماتش تسبیح می کنم 


و او را از هر عیب و نقصی دور میدانم


 و به اندازه عرش وی, او را تسبیح می کنم 


او سزاوار همان قدر حمد و ستایش من است


 که او را تسبیح و تقدیسش می کنم



التماس دعا



 

 رمضان است و ماه مهمانی خدا



 یادمان نرود


 در این روزهای عزیز برای سلامتی بیماران ,  خوشبختی


 و عاقبت به خیری هم دعا کنیم ..



 دعا کنیم  چرا که دعای ما  در حق دیگران مستجاب خواهد شد



یادم باشد که 


این ماه فقط ,ماه نخوردن نیست بلکه ماه  خود ساختن است


التـــــــــــماس دعــــــــــــای فـــــــــــــــــــراوان




  



غم دوست



از غم دوست در این میکده فریاد کشم


دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم


داد و بی داد که در محفل ما رندی نیست


که برش شکوه برم، داد ز بیداد کشم


شادیم داد ، غمم داد و جفا داد و وفا


باصفا منت آن را که به من داد کشم


عاشقم ، عاشق روی تو ، نه چیز دگری


بار هجران و وصالت به دل شاد ،کشم


در غمت ای گل شاداب  من ، ای خسرو من


جور مجنون ببرم ، تیشه فرهاد کشم


مُردم از زندگی بی تو که با من هستی


طرفه سرّی است که باید برِ استاد کشم


سال ها می گذرد ، حادثه ها می آید


انتظار فرج از نیمه خرداد کشم


امام خمینی (ره)



امام به همه فهماند که انسان کامل شدن,علی وار زیستن 


و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست