تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت
تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت

اگر براساس نقشه ای که من طراحی کرده ام پیش بروید مطمئنا خوشبخت می شوید

روز عجیبی است با حالتی خاص هر چه میل می کنم می گویم خدا یا شکراین سپاسگزاری خیلی فرق می کند..باخدا حرف می زنم.. می خندم ..از ته دل شکر نعمتش را به جا می اورموقت اذان سجاده را پهن می کنم وبه نماز می ایستم.نمی دانم در رکعت سوم چه شد که مرا دگرگون ساخت وگریه مجالم نمی دادگریه ام نه برای غم وملالهای روزگار بود بلکه فکر ناسپاسیهایم مرا از معبودم شرمسار می ساخت..تا به حال هر چه داشتم نمی دیدم و فقط نداشته ها را می دیدم زمانی مرا می فهمید که چنین حسی به سراغتان امده باشدمن تنها وسیله نگاشتنم که بنویسم...... 

ادامه مطلب ...

تکرار نتیجه

اگر کاری را مرتبا در زندگی خود تکرار کنیم نتایج مشابه مرتبا تکرار می شوند.



اگر می خواهید زندگی خود را دگرگون کنیدچاره ای جز تغییر رفتارهایتان ندارید ...اندره متیوس...

معجزه گفتن یا ابالفضل...

پیری می گفت;هر گاه به مشکلی برخوردی بگویاابالفضل..ازان روز هر گاه گرفتاری به سراغم می اید به یاد حرف ان پیریاابالفضل..که بر لبانم جاری می شود ارام می شوم..قربان نامت یاابالفضل...

نام وبلاگ;چرا تحول

ازاین روکه خواهان یک تغییر درونی بودم به دنبال راهکارهای متفاوتی می گشتم'دراین زمینه بی کار ننشستم ودست به تغییرات بسیار اما جزیی زدم'  ادامه مطلب ...

چرا به دنیا امده ایم

آغاز میکنم با یاد و نام خداوند  بخشنده و مهربان

ما برای آموختن
رشد کردن

بزرگ شدن
دوست داشتن

خلق کردن
لذت بردن

و دیدن زیبایهامتولد شده ایم

ما برای کامل بودن متولد نشده‌ایم