تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت
تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت

ای وای بر این غفلت وبی‌خبری که من دارم

ای وای بر این غفلت و بی‌خبری که من دارم 




 


آنگاه که در دنیا از من نشانی نماند,و یاد و نامم از ذهن آفریدگانت پاک گردد.


و من هم همچون فراموش شدگان دیگر به فراموشی سپرده شوم,بر من رحم کن!


مولای من!درآن هنگام که چهره‌ام دگرگون,و حال و وضعم تغییر یابد,


و جسممپوسیده شود.و اندامهایم از هم پراکنده گردند,و پیوندهای تنم از هم بگسلند,


مرا مورد لطف و مهر خویش قرار ده!


ای وای بر این غفلت و بی‌خبری که من دارم


,که آنچه درباره‌ام اراده شده استنمی‌دانم.


مولای من!درآن روز که برانگیخته می‌شوم مرا از رحمت خویش برخوردار کن!


در آن روز مرا در جایگاه دوستانت درآور ودر میان دوستدارانت بدار,


و در جواروهمسایگی خودجایم ده


ای پروردگار جهانیان



از دعاهای امام سجاد(ع)در اظهار ذلت و خواری به درگاه خداوند