تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت
تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت

غلط کردم که دل دست تو دادم

سئوالات بی‌شماری ذهن مرا به خود مشغول کرده...


یکی از این سئوالات این است که چرا اول ازدواج زن ومرد قربون صدقه هم میرن..


وعاشق شنیدن صدای هم هستن و دائم برای هم شعرهای عاشقانه می‌خونن...

  

صدایم کن صدایت دلنواز است /به گوش من ترنمهای ناز است 


صدایم کن که بر دل می‌نشیند /صدایت نغمه‌های دلنواز است


ولی بعد از مدتی حال و حوصله صدای همو ندارن که هیچ,دوست ندارن ریخت همو 


ببینن,بعدش تازه غلط کردما شروع میشه:


غلط کردم که دل دست تو دادم / به دست تو دلم را هدیه دادم


غلط کردم که عاشق بر تو بودم  / به چوب عاشقی باید بسوزم


بابا ول کنین این کارا رو زشته,قبل از ازدواج چشاتونو خوب باز می‌کردین نه حالاکه


بچه دارین..


مخصوصا حالا که تو اینترنت دنبال عشقشون می‌گردن...


آخه عشق اینترنتیم شد عشششششششششق؟؟؟


زندگی مشترک یعنی اینکه زن وشوهر در تمام مراحل چه خوشی چه نا خوشی در کنار هم باشن...


زندگی بالا وپائین داره.


چون افکار زن و مرد با هم فرق می‌کنه نیاز به زمان داره که به تفاهم برسند..


نباید سر هر مسئله جزئی بحث جدایی و طلاق مطرح بشه..


مگر اینکه مسئله آنقدر حاد باشه که ادامه زندگی غیر ممکن بشه..


زندگی مشترک ما تجربه 14 ساله‌ایست که در هر برهه از زمان متحمل تغییرات زیادی شده مخصوصا تحول اخیر همسرم که زندگیمان را بسیار شیرین‌تر از قبل کرده....


زندگی امروز ما هر روز بهتر از دیروز .......