تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت
تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت

یک قرار

امروز با خودم قرار گذاشتم که روز لبخند باشه,حتی اگه ناراحت هم بشم سریع مچم رو بگیرم وبگم...ا...قرارمون یادت نره امروز روز لبخنده                                                                                 تا تاحالا که کارساز بود.....حتی یه بنده خدا...که موضوع قرارمو بهش گفتم:تو روم واستاد وخیلی جدی یه حرفی به من زد که خیلی ناراحت شدم وبغضم گرفت ولی اون بی تفاوت به من دوباره با شدت بیشتری حرفشو تکرار کرد منم جدی جدی داشت.................. اشکم در می یومد که یه دفعه زدم زیر خنده وگفتم:می خوای اشکمو در بیاری ...بعدم بگی دیدی نتونستی سر قرارت بمونی ......                                                         یعنی........                                                                                                                              یعنی ادمایی هم پیدا میشن که تا این حد پیش می رن تا تو سر قرارت نمونی                                    ولی ما چی؟سرمون بره همچنان به عهد وپیمانمان وفادار می مانیم