تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت
تــــــــرقـــی

تــــــــرقـــی

آغاز یک تغییر/گامی به سوی پیشرفت

اگر بی‌حجابی تمدن است پس حیوانات از ما متمدنترند..

اگر بی‌حجابی تمدن است پس حیوانات از ما متمدن ترند


این جمله همیشه با من بوده وهست از همان دوران راهنمایی که آنرا بر تخته سیاه کلاس دیدم.تاثیری عجیب برمن گذاشت وهمیشه با دیدن یک فرد بد حجاب به یاد این جمله می‌افتادم....


واقعا حیوان از یک فرد بی‌حجاب متمدنتر می‌شود؟


این جمله به من یاد می‌دهد که هر چه پوشیده تر باشم متمدنترم.اگر چادر را از پوششم کم کنم از تمدنم کم می‌شودوبه همین ترتیب هر چه برهنه تر بی‌تمدنتر..


نمی‌دانم این جمله از کیست ولی از هر که هست زیبا ودلنشین است.وپر از معنی ومفاهیم ارزشمند....


ما انسانیم چه مرد چه زن...فرقی نمی‌کندباید حجاب را رعایت کنیم ودر مقابل نا محرمان پوشش داشته باشیم.خیلی ها تا اسم حجاب را می‌شنوند یاد خانمها می‌افتندولی حجاب مختص خانمها نیست وبه اقایان هم مربوط می‌شود... 


   بسیاری از خانمهایی که بد حجاب ویا به اصطلاح خودشان راحتند فکر می‌کنند که با این کار زیباتر و با کلاستر جلوه می‌کنند..شاید در نظر افراد بی‌فرهنگ وبی دین اینطور به نظر بیاید..


ولی کسی که فرهنگ اسلامی و دینی داردوبه فکرآخرت وتوشه‌ای برای آخرت است این امر یک بی‌فرهنگی و بی‌ارزشی تمام است.چرا که از نظر این افراد فرهنگ غربی هیچ گاه بالاتر از فرهنگ اسلامی نیست.


فرهنگ غربی یک فرهنگ غیر اسلامی وکفر است.که افراد ضعیف النفس تابع آن شده‌اند وآنرا در کشور رواج داده‌اند.

خیلی متاسفم که مادری محجبه دختری بد حجاب دارد...شما مادر مگر از سر اجبار چادر سر کرده‌ای که ارزش آنرا به فرزندت نگفته‌ای؟


عامل این بد حجابیها داشتن ماهوارهایست که امروزه داشتن آنرا نیز تمدن وکلاس می‌دانند.ونمی‌دانم چرا مردم ما برای این افکار غلط ارزش قائلند..


حال اگر از این وسیله مخرب پیش کسی که مالکش است حرفی بزنی کلی دلیل می‌آورد ومحاسنش را به رخت می‌کشد واز برنامه های جذابش حرف می‌زند تا ما را هم وسوسه کند.

سئوال من این است که اگر یک نفر هم بگوید آن وسیله ما را به انحراف کشاند دلیلی دارد ما سمت چیزی برویم که آینده مارا تباه کند ؟


در یکی از برنامه های تلویزیونی خانمی نامه ای نوشته بود درباره همین وسیله به اصطلاح تمدن:

من خانم با حجابی بودم.همسرم دوستی داشت که ما از سالها قبل با هم رفت وآمد خانوادگی داشتیم روزی دوست همسرم ماهواره خرید واز محاسنش برای همسرم می‌گفت تا اینکه همسرم وسوسه شد وماهواره خرید..


قرار شد شبکه های بد راقفل کنیم.ولی بعدها آن شبکه ها راتماشا می‌کردیم.آنقدر این فرهنگ غربی برایم عادی شد که دیگر چادر سر نمی‌کردم.وهر چه پیشتر می‌رفت من بیشتر به این فرهنگ خو می‌گرفتم.ودوست شوهرم که به خانه می‌آمد با هم دست می‌دادیم.واین مسائل برای همسرم هم عادی شده بود.


روزی دوست همسرم به من پیشنهاد کار در شرکتشان را داد ما خیلی با هم صمیمی وراحت بودیم تا جایی که کار به آلوده شدن دامنم رسید.

ازآن روز دچار عذاب وجدان شده‌ام هر چه بر سرم آمد از این ماهواره بود که همه می‌گفتند خوب است.اگر خوبی این است پس بدی چیست؟


من به تمام خانواده‌ها می‌گویم به این وسیله فکر نکنید چه برسد که آن را وارد منزلتان کنید.نمی‌دانم چه کنم دیگر من آن زن پاک ومعصوم نیستم.فکر نمی‌کردم که یک وسیله مرا آلوده به گناه کند.


پشیمانم ولی چه سود که آب رفته به جوی باز نمی‌گردد.فقط خواهشم این است که دور شوید از این فرهنگ غلط غربی....آنها به این وسیله فرهنگشان راتحمیل می‌کنند تا ما هم مثل آنها آلوده به گناه شویم...من از خدا شرمسارم....


نمونه های زیادی اززنان ومردان وفرزندانی هستند که آلوده به گناه بی عفتی شدند وشما والدین مقصرید


وگرنه آن فرزند پاک ومعصوم را چه به گناه شما مقصرید که به جای تربیت اسلامی 

فرهنگ غرب,کفر وبی دینی را به فرزندتان ارائه می‌دهید وبعد می‌گوئید چرا بی حجابی زیاد شده؟


ریشه بی حجابی در بی فرهنگی است وقتی ما فرهنگ غنی اسلامی را کنار می‌گذاریم وفرهنگ غربی را با خرید ماهواره جایگزین می‌کنیم...وبی فرهنگی را وارد خانه وکوچه وبازار می‌کنیم .کشور ایران پر می‌شودازتمدن غربی..


امام خمینی معتقد بودنند:که اگر رسانه (تلویزیون)اسلامی باشد ما هم اسلامی هستیم...اگر پیرو امامی آن رسانه غیر اسلامی(ماهواره)را از زندگیت دور کن واگر پیرو شیطانی  آنرا در خانه روشن بگذار و آلوده کن کشوری را......